13 september 2012

Vier en kleur je leven met La Ligna

Maria, shop manager, La Ligna Amsterdam: "Perfect op elkaar afgestemd is de uiteenlopende collectie kleding en accessoires van La Ligna... "

In eerder blog berichten kon je lezen dat  sinds april een aantal Fabz modellen verkrijgbaar zijn bij modeketen La Ligna. We maakten al kennis met Jeanette (La Ligna, Heemstede) en Carla (La Ligna, Woerden) en dit keer werden we hartelijk ontvangen door Maria; shop manager bij La Ligna in Amsterdam Oud-Zuid.

Maria: "Bij La Ligna in Amsterdam werk ik nu al ruim zestien jaar. En met ontzettend veel plezier; ik geniet van mode, accessoires, trends die net even een ander accent, een andere kijk op een vrouwelijk look geven. Een mooie velours broek, bijzondere jurken en rokken die soepel vallen, een fraaie en stoere cape met bijvoorbeeld een bontkraag. Bij ons vind je mode voor elke dag en ieder moment. Voor elk wat wils, dus. Erg fijn vind ik bijvoorbeeld de stijl puur natuur: een simpele stijl met rokken, jurken, broeken en als tegenhanger een grof vest. Maar ik kan me ook erg vinden in een super vrouwelijke look met een kanten rokje en top. Of een outfit in een pittig kleurtje. Vergeet even de dagelijkse dingen en verwen jezelf met een garderobe die kleur aan je uitstraling geeft; dat geef ik graag aan mijn klanten mee. Vier en kleur je leven. Welke Fabz ik draag? Voor onderweg heb ik vaak een extra paartje Fabz mee. Ik vind het prettig om mijn hakken af en toe te verwisselen. Afwisseling, ook met stijl, daar houd ik sowieso van ..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten